Pages

Categories

Szukaj



Referat Organizacyjno – Administracyjny i spraw obywatelskich

Zakres działania referatu

  1. prowadzenie kancelarii Urzędu,
  2. koordynowanie i kontrola rozpatrywania skarg, wniosków,
  3. zapewnienie prawidłowej obsługi obywateli przez Urząd.
  4. prowadzenie spraw z zakresu rejestru mieszkańców,
  5. prowadzenie spraw z zakresu rejestru dowodów osobistych,
  6. prowadzenie systemu rejestrów państwowych,
  7. sporządzanie wykazów uczniów dla szkół,
  8. prowadzenie stałego rejestru wyborców i sporządzanie spisów wyborców dla potrzeb wyborów i referendów,
  9. prowadzenie spraw dotyczących zgromadzeń publicznych,
  10. prowadzenie spraw dotyczących zbiórek publicznych,
  11. sporządzanie decyzji dotyczących imprez masowych i sprawozdań,
  12. prowadzenie spraw’ związanych z testamentami, archiwizowanie, korespondencja,
  13. prowadzenie kancelarii niejawnej,
  14. prowadzenie spraw’ związanych z informatyką,
  15. obsługa podpisu elektronicznego,
  16. zapewnienie bezpieczeństwa teleinformatycznego,
  17. przyjmowanie i analiza oświadczeń majątkowych pracowników’ samorządowych zobowiązanych do ich złożenia,
  18. współpraca z mediami,
  19. prowadzenie biuletynu informacji publicznej,
  20. obsługa poczty internetowej,
  21. realizacja zadań związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną,
  22. współdziałanie w upowszechnianiu kultury z Gminnym Centrum Kultury i Bibliotek, z zakładami pracy, organizacjami społeczno-gospodarczymi,
  23. prowadzenie ewidencji placówek upowszechniania kultury,
  24. współdziałanie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków’ w zakresie ochrony dóbr kultury, podejmowania niezbędnych działań zabezpieczających zabytek w nagłych wypadkach przed zniszczeniem lub uszkodzeniem, wpisu do rejestru dóbr kultury nieruchomych oraz kolekcji,
  25. współdziałanie w rozwoju kultury fizycznej ze stowarzyszeniami kultury fizycznej,
  26. inicjowanie działań służących zaspokajaniu potrzeb ludności w dziedzinie kultury fizycznej i turystyki,
  27. inicjowanie, koordynowanie i wspieranie przedsięwzięć gospodarczych i prowadzenie działalności informacyjnej o potrzebach i możliwościach gminy w tym zakresie,
  28. współpraca z organizacjami pozarządowymi,
  29. prowadzenie monitoringu w zakresie możliwości pozyskania środków pozabudżetowych na realizacje projektów’ nic inwestycyjnych,
  30. nadzór nad pracą sołtysów’ i rad sołeckich,
  31. organizacja pracy osób zatrudnionych w ramach prac społecznie-użytecznych, interwencyjnych, robót publicznych,
  32. nadzór i organizacja pracy osób skierowanych z zakładu karnego oraz sąd,
  33. prace konserwacyjne, remontowe i porządkowe obiektów’ gminnych,
  34. okresowa kontrola stanu dróg, poboczy.